Zadnjih nekaj tednov poteka cepljenje za prehladno-gripozni koronavirus oz. COVID-19 in posledice nepreverjenega cepiva s povsem novo tehnologijo so že tu – in to strašjive.

O tem, da nekateri kmalu po cepljenju umrejo, drugi padajo v anafilaktične šoke, tretji so hospitalizirani iz drugih razlogov – s tem, da dolgoročnih posledic še ne vemo – pa se pojavlja še ena posledica: to je nekontrolirano tresenje telesa.

Objavljamo dva videa dveh žensk, ki sta o tem objavili video (o eni so poročali tudi na rt.com), poročil o tem stranskem učinku pa prihaja čedalje več.

 

Reakcija po cepljenju v bolnišnici:

 

Kasneje je poročala od doma:

Medicinski ‘brat’ po cepljenju:

Več z dodatno razlago si lahko ogledate v spodnjem videu, kjer našteva doslej sporočene stranske učinke po cepljenju za COVID, ki jih zbirajo v sistemu VAERS v ZDA:

 

Informirajte se – odcepiti se ne morete.

Preberite še ostale objave v zvezi s cepivi in cepljenji:

Preberite še ostale objave glede koronavirusa:

loading...


PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj