Po tem, ko se je v zadnjih nekaj letih povečalo zanimanje za ta vintage modni dodatek, so se letos posebej izrazito vrnile operne rokavice. (Oglejte si Carey Mulligan v dolgih žametnih rokavicah in arhivski obleki Balenciaga iz 50. let na lanskih Oskarjih ter posodobljene različice na modnih brveh od Vaquera do JW Andersona).
Kerry Washington in Ali Wong sta na podelitvi globusov nosily dolge črne rokavice, ki segajo do bicepsa, in tako ustvarili presenetljiv kontrast s svojo roza oziroma češnjevo rdečo obleko. Washingtonova je videz dopolnila s prstanom, nataknjenim preko rokavice.
Pamela Anderson, ki je bila izbrana za glavno vlogo v filmu The Last Showgirl – filmu, v katerem so kostumi, navdihnjeni z burlesko, bolj čutni – se je po 19 letih odsotnosti na podelitev zlatih globusov vrnila v črnih rokavicah z diamantno ogrlico, ki so bile zelo dramatične.
Ariana Grande se je za ta večer odrekla načinu oblačenja iz filma Wicked, čeprav njen videz ne bi bil povsem neprimeren v garderobi Glinde: Izbrala je bele rokavice, ki jih je kombinirala z masleno rumeno obleko Givenchy haute couture iz leta 1966, okrašeno s kroglicami in cvetnimi lističi. Delovalo je, da se je velik del obiskovalcev s svojim videzom potegoval za glavno vlogo v biografskem filmu o Audrey Hepburn, o katerem se že dolgo govori (menda je v nastajanju in naj bi v njem igrala Rooney Mara.
Nekateri so vibracije zlate dobe razumeli veliko bolj dobesedno. Demi Moore, ki je prejela svojo prvo nagrado v 45-letni karieri, je na oder stopila v bleščeči zlati obleki Armani Privé, ki je bila tako ostrih in čistih linij, da je bila sama videti kot kipec.
Angelina Jolie je nosila pleteno srebrno obleko iz druge kolekcije Seana McGirra za Alexandra McQueena, Cate Blanchett pa se je ponovno pojavila v zlati obleki Louis Vuitton z bleščicami po meri in s pokritimi rameni, ki je spominjala na silhueto, ki jo je imela rada Katharine Hepburn.
Dramatične draperije in drzne plesne obleke so drugim zvezdnicam dale izrazit pridih obdobja iz štiridesetih v petdeseta leta prejšnjega stoletja. Elle Fanning, ki je – v skladu s svojo vlogo v filmu Popolna neznanka – raziskovala estetiko 60. let, je nosila rožnato zlato Balmainovo plesno obleko po meri z voluminoznim krilom in poudarki leopardjega potiska na prsih, ki so se neposredno zgledovali po Balmainovi obleki iz leta 1953.
Sanje stare šole so se ohranile tudi v podrobnostih: rdeča obleka Dolce & Gabbana na Elleini sestri Dakoti s svilenim šalom, ki ji je bil vržen čez ramo, je spominjala na Marilyn Monroe v filmu Gentlemen Prefer Blondes. Po drugi strani je Naomi Watts v obleki Schiaparelli po meri, s črnim zgornjim delom s korzetom in cvetočo, rožnato spodnjo polovico, spominjala na Avo Gardner, ki se je znašla v obdobju ‘fits’.
Vintage je seveda izkoristil pravo staro hollywoodsko energijo. Nežno rožnata obleka Anye Taylor-Joy z diagonalnim krojem in pripadajočim šalom s krajci, ki jo je izdelal Dior spomladi 1998 v času Galliana, je spominjala na Elizabeth Taylor in Marlene Dietrich – In verjemite, da se je Taylor-Joy po rdeči preprogi gibala z vso potrebno dramatičnostjo.
Pripovedovanje zgodb se je nadaljevalo z bolj osredotočenim, namernim sklicevanjem na preteklost: Zendayin stilist Law Roach je povedal, da je bil njen videz – bronasta plesna obleka Louis Vuitton, narejena po meri – eleganten poklon Joyce Bryant, črnski klubski pevki in hollywoodski bombi iz štiridesetih let prejšnjega stoletja, ki je podirala meje.
Lepota je bila prav tako dolžna nostalgičnemu filmskemu glamurju. Grandejeva je imela na glavi otroško pričesko v slogu Holly Golightly, Emilia Pérez in zvezdnica serije Samo umori v zgradbi Selena Gomez pa sta si lase razmaknili na stran, da so nastali valovi, ki delujejo retro. Nicole Kidman v vlogi Babygirl in Margaret Qualley v vlogi The Substance pa sta si privoščili buffante in dolge pričeske, napol dvignjene, napol spuščene.
PREBERITE TUDI: Najlepše obleke z rdeče preproge Emmys 2024